HAPPY VALENTINES DAY

aaw sööt
Bästa torsdagen på länge.Börja med modde och sen kom ABI på besök.Var som normalt,hade lekar och sjöng en sång,roligt asså.Längtar tills min egen gång,hähä.Sen på matrasterna fick jag agera fotograf åt alla i skolan som ville vara med på bild,blev nog bra och var även superskojj.Fick så många skratt.Har även gått runt med hjärtan hela dagen,har fått massa söta kommentarer,blir så himla glaad.Var även och handla godis efter fotograferingen med Mats och Sara-Lotta.Hann skriva förhör som faktiskt gick bra,pluspoäng.Nu väntar jag på mat och ikväll ska jag räkna matte och gå ut och gå,ha en bra dag alla söta barn. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide