HATAR SÖNDAGAR

Haha drömde inatt om att halva sommaren hade gått förbi och jag var hur blek som helst,haha galet.
.Slog mig just hur enormt jag hatar söndagar,läxorna står i en stor hög och väntar och rummet precis likadant.Vill int göra något av det men ska nå dra mig igenom läxorna,hoppas jag och sen om jag har tur även ha lite söndagsroligt,haha.Gårdagen blev nog helt bra,först förfest i Malax och kring 9 tog vi taxi till Petalax där det nog jättebraa,var in och dansade och stod även ut och frös,haha.Träffa även på massa folk,så kul att träffa folk man int ha sett på länge.Efter allt kom mamma efter mig kring 1 och slockna direkt jag kom hem.Nu väntar modde på mig,hejåhå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide