HEY. YOU KNOW I LOVE YOU,RIGHT?

Hahaha så jävla ful.Igår så gick jag ut och gå 2 kilometer,duscha,öva på engelska,kolla på sommarjobb och sånt söndagschill.Efter en dålig kväll och mådde skit somna jag även med ett leende på läpparna,tack Erika!Idag var en sån dag då jag verkligen inte orkade upp,haha som alla dagar.Har haft 4 normala timmar idag och 2 timmar har vi haft taistoprogram.Var en klass- och träningstävling mellan alla 9:or och som vanligt förlora vi,haha vi är så dåliga.Tar helt länge för oss att komma överens om nåt.Fick även massage,jonglera och äta mellanmål.Najs.Har alltså haft en superbra måndag,har gått runt och skrattat och gråtit hela dagen,älskar eeer.Haha har tydligen haft en bra helg tror jag.Efter skolan tappa jag energin och skulle kunna somna nu,har prov som jag ska läsa på ikväll och träna.Hejåhå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide