I WANNA FEEL IT


Hejsan,orkade inte blogga igår så här kommer istället ett långt inlägg.Skolan igår var hemsk,värsta på länge.Hade 2 timmar hemsk gymnastik.Vi skidade,herregud dog efter varje steg jag tog.Efter skidningen hade jag världens svåraste matteprov och annars var skolan mysig.Efter skolan kom mamma efter mig och vi for in till stan.Gick runt och hitta en jacka,utebyxor,träningskläder,jeans och ett halsband.Typ,ni får bilder sen.Kom hem halv 9 efter lite körande i Malax.Då fixa mamma och jag ihop fruktsallad,smoothie,chips och godis och sånt mysigt.Kollade Ensam Hemma och hade världens gosigate fredagskväll,jee.Vakna 11 idag och laga gottfrukost,bild där uppe.Nu så ska jag beställa hem dermoshopsaker,telefonskal och sen ska jag städa rummet,öva på prov,gå ut och gå och till sist fixa mig inför kvällen.Vet inte var det bär men nånstans i alla fall.Kommer upp bilder idag så kika in.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide