IT IS A HEARTBREAK

Känslan att få gå ut med musiken i högsta grad och bara försvinna in i min egna värld.Herregud,bäst.Som om allt skulle vara perfekt för en stund och man helt enkelt inte bryr sig,musik är mitt liv.Matte då istället har jag inte riktigt förstått,inte något matteproffs här direkt.Hann även ut och gå 2 kilometer,mår redan bättre och benen tar sjukt.Imorgon är det fredag,och jag ska in till stan,åter igen.Så bloggning senare på kvällen eller först på lördag.Ha de gött små människor.
 

Fick även en supersöt kommentar: Jag tkr du har jätte bra blogg, allti massor me bilder! :)

Ååh herregud,blir så himla glad.Puss på dej och tackar så enormt,gjorde min dag hundra gånger bättre.Härliga ni är bloggarmänniskor,puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide