L Ö R D A G, H I H I

Igår var jag först på kalas till farmor och sen fick jag skjuts till Malax,till Linnéa på förfest,sen tog vi taxi till Solf.Ska jag vara ärlig så sög Solf,haha.Var enormt många som tyckt det var bra,alltså egentligen nu då jag tänker tillbaka på igår så var det nog helt okej,var mycket folk och träffa många nya och gamla,hihi.Tog taxi till Hannes,haha fråg it varför och sen fick jag skjuts hem.
Idag vakna jag och var riktigt trött,åt frukost och nu har jag läst på engelskaprov hela dagen.Kan väl så gott som alla ord,prima.Annars har söndagen varit som alla andra,jobbig och måndagsångest.Hejåhå nu engleska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide