MAMM MIN Å KVINNO SIN

 
Känslan att vakna upp och vara helt limin i hela kroppen,åjj åjj åjj.Vaknade 10 och fixa frukost och sen dess har jag packat tills imorgon.Har kanske i meddelat er men åker iväg till Åre imorgon med Lina och skidar och kommer hem på torsdag natt,har några inställda inlägg som ni får se medan jag är borta.
Gårdagen då,skolan gick.Hade en jobbig gymnastiktimme med redskapsgymnastik och annars gick dagen snabbt med bland annat matte,åhå.Efter skolan åkte jag in till stan och fick med mig hårprodukter och mjukis.Vinterkläderna får ni bild på idag.Efter det åkte vi till Lina och hämta skidor och sen och hämta Emma och Linnéa och sen hem till mig.Var först här och hade lite förfest och too och gick sen iväg till lokalen.Dom hade disco där för 5-7 och där var vi då,haha.Var nog faktsikt helt bra.Satt där först och diskutera och gick till barin tror jag? Var runt åpå och sen tillbaka och stod väl bara ute och skratta och tyckt synd om Jenniferlilla.Hann även in och städa och dansa i slutet,riktigt gosigt.Efter det fo ja ut till museet och var där med Emelie,Josefin,Alexander och Sebbe.Sen kring halv 1 följde pojkarna mig hem,haha så himla feg.Så hade en riktigt helt okejbra kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide