MJAU JA GRAUR

jävla fetto
Är otroligt fredagstrött och himla glad att det är helg nu.I skolan gick det väl,himla slö dag.Var inte med på gymnastiken så det var chill.Hann även skriva 2 förhör som gick okej.Efter skolan tog jag bussen till stan,Amanda och Hannes var även med i bussen så hade roligare än vad jag brukar.Hann gå i stan i en halv timme och var så flitig så jag hann gå i 3 affärer och jag fick även med mig saker från alla butiker,scoree.Sen kom mamma och några andra efter mig.Då jag kom hem åt jag mat lite snabbt och nu sitter jag här och skulle kunna somna när som helst,så ikväll ska jag bara vara hemma och chilla och bli frisk tills imorgon.Hejåhå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide