PAPP MÄNN Å IN ARIN KAR

Igår for jag och Lina först på förfest (typ) till Jennifer,var mycket random folk men var nog riktigt bra dom 20 minuterna vi var där.Fick sen skjuts till pörtom,först till stugon.Börja ganska tråkigt,hann även till Neste ett varv.Sen börja nå folk kom dit och blev direkt mycket roligare.Hann även till låchen och va där hela kvällen.Herregud vad roligt jag hade,trodde det skulle vara så tråkigt men hade så himla kul.Spela konstiga ölspel,dansa och skratta tills jag dog.Hade ännu en rolig lördag,ye.Haha,fick skjuts hem av snälla Tony och var hemma 3.Så trött idag,men mår faktiskt bättre än vad jag förtjänar,haha.Har just gjort en god frukost och nu ska jag börja läsa på prov,träna och städa rummet.Jobbiga söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide