T I S D A G

randombilder
Tisdag idag då.Idag när jag vakna hade jag 38 grades feber,dog lite.Somna då om och vakna 10.Fixade mig då och åt en god frukost och åkte sen iväg till skolan.Hade moddepresentationen och det gick faktiskt rikigt bra.Så himla stolt,haha.Åkte hem 1-tiden men var hemma först kvart över 2 -.- Var först och hälsade på någon,till apoteket och sen till biblioteket och lämna in böcker.Då jag kom hem fixa jag nudlar och nu har jag bara kollat serier.Fryser även  enormt mycket,ska även fixa praouppsats ikväll om jag orkar,så himla mycket nu.Hejåhå.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem e någon ?

Svar: åjj hödu nog nån random kille,har ingen aning om vem det var.Nog nån pappa känner :)
natasha korsbäck

2013-02-05 @ 15:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide