WAKiE WAKiE

Hemma efter en urjobbig skoldag.Långa engelskatimmen tog aldrig slut och alla andra timmar var lika hemska.Tänker inte skriva vad jag tyckte om provet för då går det alltid dåligt,haha.Då jag kom hem dammsugade jag nedrevåningen (duktig tjej) och nu väntar jag på mat.Ikväll har jag inga,precis inga läxor.Så jävla härligt.Ska gå ut och fotografera efter maten då vi har så fint väder och efter det ska jag söka sommarjobb och fixa några skolsaker och kanske träna om jag orkar.Hejåhå snart mat.



Kommentarer
Postat av: Erika

va ska du sök fö sommarjobb? :D

Svar: Jag ska sök som lekledare ti simskolan å ti dagis :D
natasha korsbäck

2013-02-20 @ 17:54:33
URL: http://eerikaceciliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide