I LOST YOU BUT I WANT YOU BACK

gamla webcambilder
Morjens,har inte orkat eller haft tid att blogga idag.Igår avslutade jag kvällen med Alvin och gänget 2,världens bästa och sötaste film.Idag vaknade halv 12 idag,jobbigt att vakna sent.Åt då frukost och gjorde mig och sen åkte jag ut och cykla (småskrattar).Åkte då sen  till en gammal eller en vän och vi kollade Harry Potter och åt popcorn och sen åt vi och talade och till sist åkte vi hit ikväll.Har kollat 2 filmer och spelat playstation och sånt.Hon åkte hem för en stund sen och nu så ska jag försöka göra en bloggvideo men tror inte den kommer upp,haha men vi hörs imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide