LEENDET GÖR ALLT ENKLARE

Ursäkta för att jag bloggar så här sent men sånt är livet.Började dagen med showdance där vi även fick våra videor av när vi dansa.Sen tre timmar modde då jag skriva fackuppsats och den är färdig nu,ska lämna in den så är det bra.Missade även tillval men det gick nog i alla fall.Sista timmen skrev jag förhör och ja,hatar helt enkelt geografi.Så himla svårt.Efter skolan tog jag bussen till Malax till bygdegården med tjejerna och dansade och övade tills lördagen då vi ska uppträda där för en lärare som fyller år.Åkte till stan efteråt och fick med mig mer saker än vad jag tänkte,som vanligt.Bilder får ni sen.Åkte även en sväng in via gatuköket och hämta mat.Kom hem 8 och gick och duscha och nu ska jag äta kvällsmat och kolla ett serieravsnitt,gonatt!
 
Fick även en fråga om blogresponse, om jag kan fixa det.Och ja rutan finns ju där nere men det har nåt fel så om nån kan hjälpa till och fixa allt eller fixa nytt så tar jag gärna emot hjälp eftersom jag fattar noll.Men det är påväg så håll ut :)
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide