S Ö N D A G

Humöret uppe och allt bara går bra.Igår drog jag till Malax,som vanligt haha.Först då och uppträda och det gick väl helt bra,sen åkte vi några showdancetjejer och äta till metropolis,sen efter många skratt åkte jag och Lina till socken och satt bara där med härliga typer och hann även skämma ut mig så enormt.Dog lite.Sen tänkte vi gå till bygdegården men slapp int in så vi gick tillbaka och även denna gång fick jag så enormt många skratt.Då vi kom tillbaka gick vi nog bara å mysa och tala.Sen kom mer folk dit och när klockan närmade sig 11 åkte alla hem.Då när jag och Lina och Jonas lämna kvar,for Lina till Hannes som jag också tänkt men gick då istället och mötte upp Linnéa och Malin och gick nog bara runt åpå till pappa kom efter mig.Somnade väl halv 2 nån gång.
Idag har jag vaknat efter två nätter då jag äntligen har sovit gott,bland annat drömt och Justin Bieber,aah.Nåja har ätit frukost nu och ska börja städa tills Lina kommer hit.Hon ska bo här hela veckan nu då vi har prao,myyyysigt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide