VÄNNER,KOMPISAR OCH POLARE

Vänner,kompisar,polare och hela stora saken.Vad är egentligen en vän,kompis,polare?Enligt mig är vänner några få eller många som man kan lita på i alla tillfällen och såna som alltid ska finnas där för en.Kompisar är mera såna som man har många av,som bara finns där,kan lita på och hänger med.Polare är väl sånt som pojkarna kallar varandra,eller?Jag har väl också polare,typ mina pojkkompisar.Jag har både vänner,kompisar och "polare",haha.Tänker inte nämna några namn men egentligen har jag mest kompisar som nästan alla har.Förr har jag haft mera vänner men dom bara försvinner känns det som,men då finns det ju dom som alltid finns där,eller nej.Många av mina vänner finns oftast där och det accepterar jag och gillar.Men ibland så finns det såna tillfällen då ingen finns där,bara en själv.Men ni ska veta att jag älskar er alla som finns där.Tänker även skaffa mig nya vänner under hela livet,nya jag kan lita på,skratta med,festa,chilla och allt sånt man gör.Pojkkompisar då,jag har egentligen en hel del.Allt från 18-åringar till 14-åringar och allt där i mellan.Gillar att umgås men pojkar,mycket enklare än tjejer,haha.Har vänner och kompisar från alla håll,allt från Sverige som Rebecka till närpes,korsholm,malax,korsnäs och allt där i mellan.Ta vara på era vänner,kompisar och vad ni nu kallar dom,dom försvinner en dag.Kramilekramar.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide