HELGEN

Tjatja bloggen. Igår tog jag moppen till Närpes. Inte allaa dagar, eller hur? Haha men det gick helt bra. Åkte direkt till mormor och morfar och fixade mig. På dagen solade jag och gjorde inte mycket mer. Åkte vidare till parken där vid 9. Hade en helt okej kväll faktiskt, träffade mycket nytt folk  det var roligt. Åkte hem där halv 2 eftersom det inte var  roligt då längre, men jag hade en helt bra kväll nog. Vet inte roligt vad jag tyckt om kvällen så skriver lite allt. Kom hem idag vid halv 2 och jag har solat hela dagen. Så. Himla. Skönt. Nu till kvällen åkte jag ut och sprang 4 km och D jag kom hem tränade jag lite till. Arbetsdag imorgon igen, jepphej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide