PRIMA PRIMA

Det senaste dygnet har jag sepnderat med sötnosen på bilden ovan.Åkte dit igår på kvällen sådär passligt random efter en hel dag av solning.Tog vespan dit cirka 8 så då jag kom dit fick hon en ENORM kram eftersom jag har saknat henne såååå.Talade igenom allt vi har missat och det var en hel del.Sen kom jonas,johan,basti å back dit så ja chilla å ja.Sen lekt jag med katten lite före klockan plötsligt var mitt i natten.Så då somnade jag där efter en stund av massor med skratt,haha.Vaknade imorse (nähä haha) och sen så gick vi ut i solen och dog.nästan bokstavligen.så himla varmt men jag ska inte klaga,det var härligt.Åkte sen då halva dagen hade gått till handlin och sen vidare till Linnéa och grattade henne.GRATTIS SÖTNOS <3.Sen hämta vi Jennifer och jag blev attackerad av en tax... haha.Åkte till åminne och chilla lite mera tills jag åkte hem.Mick och Maria var här då jag kom hem så vi åt grillat och de åkte hem för någon timme sen.Har just städat nedrevåningen och nu ska jag lägga på en film.Ska upp tidigt imorgon och måla sen får ni se.Har i alla fall helgen helt full med planer så vi hörs då jag hinner,ha de bäst sötnosar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide