RÅDDINLÄGG

 
Jag suger på att ta bilder då det är fest,haha har ett par bilder åt er men de kommer imorgon tror jag.De två bilderna ovanför  är ericas,hih tack sötnos.Ni kan även gå och kika in på hennes blogg där är det mera bilder från igår.Började kvällen vid dimmornas bro på förfest,så himla härligt väder och bra folk.Fick sen skjuts ner till åminne.Hade en superbra kväll,var mest inne och dansade i skummet,blöt.Vill inte alls bli blöt men vad gör man haha.Nåja tärffade på himla mycket folk,älskar folk.Var så himla roligt att träffa kompisar och så vidare.Träffade även andra.Sen då jag skulle gå till bussen så träffade jag på en bil (haha tönt) och stog och diskuterade lite.hahaha piini säger jag bara.Kom hem där 2 och kramade om mamma då hon och pappa har varit borta en vecka.Idag har jag varti till Amanda och chillat lite grann.Kom just ur duschen och håller på att fixa mig som bäst,ha de bäst peeps.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide