SENASTE TIDEN

Veckans bilder. Ska börja med och säga hej på er och länge sen sist.Känns som om denna vecka bara har rullat iväg,precis som förra. Bodde ju själv då, haha. Hade besök hela tiden och fick aldrig sova haha. Antingen av korsnäsbarn,petalax och malaxflickor och pojkar, tusantusan. En lite lugnare vecka har nå detta varit. Har arbetare hela veckan,förutom idag. Har gått och blivit sjuk,  går runt med feber, sjuk hals å hostar hela tiden. I måndags efter arbetet åkte jag in till stan med Jennifer, vi shoppade,åt frozen yogurt och var på bio. En bra dag,fick sen köra hem i regnet från malax,blött. i förrgår åkte jag och mamma till villan för att hälsa på sverigesläktingarna som har kommit hit. Vi fiskade (haha),åt god mat, nästansimmade, åkte båt och njöt av livet. Igår då jag kom hem solade jag,najs. Sen på kvällen hittade febern hit till mig. Trött. Hoppas på att bli frisk i alla fall! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide