SKÄRILIVE JI BÄSTA LIVE

Har spenderat denna helg på villan med en del av släkten.Vi var mycket mindre än vi brukar var med det var mysigt i alla fall.Får träffa på resten i oktober då vi åker på dop och jag får träffa mina nya söta småkusiner,hihi.Åkte dit i fredags och kom hem för en timme sen.Vi har nog bara levet villalivet,alltså försökt fiskat,åkt båt (jag lär mig),chillat,haft årliga kubb,spelat spel,varit sjuk,fotograferat,rott båt och ja sånt som man gör.JA,ätit god mat och varit och handlat utan smink...Ni får bilder från villan om en stund då jag orkar.Ska träna lite nu och sen duscha och kolla Dear johan.helt ok att träna då jag är lite sjuk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide