GÅRDAGEN

 
Igår var det bara att stiga upp och vara glad,gick i duschen och fixade mig före mamma och jag for till kyrkan.Satt där och kollade på de söta konfirmanderna.Ni va no så fiin,och grattis.Bilder från alla konfirmanderfester och kyrkan kommer när jag orkar.Åkte sen till Ronja och grattade henne.Satt där i lite mer än en timme före jag och Janice for till Jennica och grattade henne.Till sist till Amanda där vi åt lite före vi åkte och fotograferade.Sen hem och packade tills min skjuts kom och hämtade mig.For då ut till Jennicas villa med ett härligt gäng,satt och diskuterade tills resten kom och ja vilken härlig kväll alltså.Skrattade så jag dog,badade tunna,to nain fö mychi och sånt najs.Näjsnäjs.Då vi vaknade hade Jennicas mamma och micki städat,aaw.Idag har varit en slöö dag,ätit mat för 100 dagar,solat och bränt mig (!!!),chillat,nästan simmat,skrattat åt gårdagen osv.Alla åkte därifrån 3 men då lämnade jag,Janice,Amanda och Jennica.Dagen flöt sen på helt chill och kom hem kanske 8?Jeppä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide