HELGEN

 
Två vackra bilder från en dag i vägviken får pryda detta inlägg.Om jag ska ta helgen i korthet så gjorde jag nästan ingenting på fredagen.Inte vad jag minns åtminstone.Eller ja,jag arbetade ju.Lördagen bestod av tvserier i några timmar,långpromenad,kollade lite på streetrace,städade rummet lite grann,chillade och på kvällen fick jag besök.Jennifer,Amanda,Ronja,Jennica,Janice och Joel kom hit på kvällen.Vi gjorde inte speciellt mycket,mest chillade.Fick även besök av nå malaxpojkar men dom var inte här så jättelänge.Vi gick sen ut och gå där kring 1 men jag gick hem ganska tidigt eftersom jag fick så himla ont i magen.hElt chill kväll nog.Jennifer kom sen hit och sova,myspys och hon åkte just hem.Idag ska jag kolla hundratals serier,storstäda huset,träna osv.Imorgon gäller arbetet igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide