IKEA OCH IDEAPARKM,typ

nöjdan kvinno på IKEA
Hemma nu efter en riktigt prima resa.Om ni har tur eller mindre tur så får ni bilder på resan och sen så kanske jag berättar lite också.Den som lever får se helt enkelt.Annars leker livet sådär halft åtminstone.Bättre och sämre dagar har jag men sånt man får ta,eller hur?aa.Nu ska jag sluta sitta här med inget vettigt att säga.Ska istället gå och försöka fixa ihop en lampa jag har köpt,får se hur det går.Vi hörs när vi hörs.Pussar och kramar härifrån!



Kommentarer
Postat av: Jenny

med vilken app gör du dina instacollage? (:

Svar: Ja gör det antingen med instapicframe,pic FX eller Photo studio :)
natasha korsbäck

2013-06-18 @ 10:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide