JAG VILL INTE BARA VARA EN TJEJ I MÄNGDEN,JAG VILL VARA DIN OCH BARA DIN

Så jobbigt att blogga nu då jag har sommarlov.Ni får ta det som det kommer för jag orkar ej.Å ja bilder från Stafettkarnevalen kommer idag hehe.Idag annars vaknade jag 10,gick ut i solen.Klippte sen gräset före jag tog vespan till sale.Handlade och åkte hem.Fick kompani,vi solade,lagade mat,åt glass före vi åkte iväg till farmors villa.Tog vinterklåddi och chillade.Kom hit cirka 6 och nu har vi kollat 2 filmer.Ska försöka få upp alla bilder nu från skolavslutningen och avslutningen.Hoppas ni annars har ett superbra sommarlov,för mitt äger.Pussar och kramar härifrån.saknar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide