LIVET OSV

Trött tjej på bild.
I tisdags åkte jag,emma och Linn iväg till Vägviken.Eller vi kom dit först 3 hah.Spenderade väl 3 knappa timmar där som bestod av massor skratt,tal och bara chillning.Helt bra nog.Kvällen bjöd inte sen på så mycket men jag klagade inte,
Onsdagen var en så grovt sämre dag,jävlar.Vaknade 3 mitt i natten och hade världens magont och spydde.Så höll hela onsdagen på.Bara låg,mådde skit, spydde osv.Typskittråkigt.
Idag är det en liten bättre dag,har fortfarande magont och yrar lite (haha).Steg upp där vid halv 10 ocht mat och fixade mig.Vid 1 var vi i Närpes,vi åkte och storhandlade och träffade på massor av känt folk.Åkte sen till mormor och morfar där vi fick mat.Chillade annars och kollade på världens bästa barnprogram.Kom hem för nån timme sen och nu håller jag på och läser en bra som jag lånade av mormor.Yeppyepp.Sådär annars har jag även fått en jättegullig småkusin idag,åååh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide