LÖRDAG,FAGGEN

Igår mådde jag helt enkeeelt skit.Värst på länge.Kom hem från malax kring halv 3 och då åkte vi och hämtade mat från barin.Fick inte i mig nå mycket mat.Chillade hela dagen tills 5 då jag hoppade i duschen och började fixa mig.For sedan iväg till pörtom på förfest.Helt bra nog,taxi kom halv 10 så då for vi iväg till fagerö.Värdet var inte på vår sida men jag hade en jättebra kväll i alla fall.Var först ute en stund tills vi gick in och dansade.De gjorde vi så gott som hela kvällen förutom några undantag.Träffade också på nya människor så de var skojj.Hade helt enkelt en superbra,mysig och gosig kväll.Hemma 3 och somna direktä.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide