ÅBO BILDER OCH TEXT

Vaknade tidigt och fixa mig och sen åkte vi iväg med buss.Bytte buss i Närpes så vi åkte klassvis.Resan var faktiskt helt okejbra.Många skratt och sånt.
Stannade i Björneborg där vi åt frukost och sen så uppträdde vi några låtar ur musikalen och sen uppträde också några andra med egna låtar och sånt.Hann även ta den perfekta toabilden,aha.
Sen åkte vi och åt mat vid Arken.Jävla äcklig mat,efter det chilla vi bara och ladda telefonerna.Satt jättemånga och ladda,måste ha sett roligt ut,haha.Åkte sen vidare på rundvandring i Åbo och sen fick vi SHOPPA.
Sen for vi då och shoppa.Först var vi några men slutade med att det bara var Lina och jag,hih.Gick runt och shoppa ganska länge och med våra lokalsinnen gick allt bra,hahaskämtåsido.Hade i alla fall roligt och fick många skratt.
Gick och åt mat en stund före musikalen och hann även få lite kompani,haha skojj det också.Som vanligt var Lina och jag sist vid teatern.Så typiskt men det gick bra.Fick först lite info vid teatern och sen fick vi kolla på muskialen Hair.Var faktiskt mycket bätte än jag hade förväntat mig.
Åkte sen hemåt med ett stop i Rauma då vi åt mat och laddade telefonerna.Hemresan var så jobbig och tråkig.Höll på somna vägen från Rauma och somnade från Närpes tills vi var hemma.Kom hem halv 2 och somande direkt jag kom hem
Har varit en bra klassresa så tack för det och alla som har varit med :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide