BLOG AWARD

Vad det går ut på: Du ska svara på de 5 
frågorna du får. Sedan skicka vidare 5 nya frågor, som du själv hittar på, till 
5 andra bloggare som du länkar på din blogg. Skriv på deras bloggar att de fått 
en nominering så att de inte missar den :)
 
1. Bästa utomlands-minnet? 
Helt klart då vi var till USA då jag gick i sexan.Så jävla bra,var där i 17 dagar och det var amazing.Helt värt alla pengar.
2. Bästa lågstadie minnet? 
Åjj,alla tetrar man hade före jullovet och att gå ut sexan,slå huvudet i brandstegen och sånt.
3. Hur ser en perfekt-morgon ut för dej? 
Vakna upp brevid en söt typ,äta god frukost och chilla,träna
Sen gillar jag också att vakna upp dagen efter att ha supit och skratta åt allting
4. Favorit shopping butik? 
Bik Bok
5. Va tycker du om kärlek?
Bästa och värsta som finns
 
Jag nominerar: Linnéa, Linn, Lena, Erica och Amanda
 
1.Bästa minnet?
2.Favoritgodis?
3.Hur många gånger har du varit kär?
4.Vad tycker du om min blogg (hitta från Idas blogg,haha)?
5.Vem är dina bästa vänner?
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide