FREDAG OCH LÖRDAG


Hejsan,igår så gick skolan faktiskt helt brq fast vi hade 6 timmar teori.Var väl för att jag visste att efter skolan skulle jag till stan.Åkte till stan efter med sötnötEmma och Calle.Tänkte köpa en tröja av en annan men allt sket sig.Fick bara med mig en somrig topp och smått och gott och e vardalig present till mamma och pappa.Åkte till malax sen och fick väl några skratt men åkte hem tidigt,helt okej.Idag vakna jag halv 11 och gjorde frukost och en timme senare gick jag ut på en 4 kilometers runna.Kom nyss hem och ska städa toaletterna fast jag tänkte duscha och photoshoota.Kvällens planer är oklara ännu så återkommer sen,hadegött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide