LINA SURPRISE

Börja dagen med att åka till Malax,till Tina.Där baka vi en tårta,haha och det blev som den blev.Hahaha lite rök och här och där.Sen tog vi lådan,på bilden högst uppe och hopppade i lådan och körde bilen till Lina.Haha blev himla trångt men gosigt.Då vi kom hit öppna Lina lådan och vi hoppa ut med tårta och cupcakes,hihi.Bra vi e!
Då åt vi tårta och hade lite roliga diskussioner,haha.Ni e no bra ni,blev några 100 skrattanfall och sånt.Sen fick också lilla gosiga Jennifer lite cupcakes i ansiktet,hehe puss.Sen for tina och Lina,Jennifer och jag lämna.
Jennifer och jag hade sådär smågalen humor och löjpa oss till tusen och mera.Haha puss på dej.Sen kom ocskå Lina och gosa lite.
Sen for Jennifer hem och Lina och jag satt ute i solen och diskuterade roliga och mindre roliga saker.Älskar dig honey!Efter en timme kom sötisen tillbaka.Satt nog bara och diskutera och sånt galet.Jennifer och jag hade även cupcakeskrig,haha.Så äckligt.Andra gången för mig.Sen kom Jonas efter mig och Lina så vi åkte till Jonas på fest.
Hade en riktigt rolig kväll,många skratt och sånt.To några så blev det lite roligare också,hih.Kvällen slutade väl som ja,åkte till Hannes till slut med moppebil.Hann bara var där en stund tills vi åkte hem.Hade i alla fall en bra kväll och dag,tack för det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide