NEVER STOP DREAMING

Har inte haft orken att blogga tidigare men here we go.Skolan gick på som vanligt.Har även haft ett bättre humör idag och alla små har fått mig att skratta.Solen har även skinit idag och det gjorde dagen bättre.Då jag kom hem fixa jag mellanmål som var gött.Sen laga jag läxor och chilla tills klockan plinga halv 6 då det var mat och sen städa jag rummet och en timme senare drog jag mig ut på promenix,så härligt och vädret var även perfekt.Då jag kom hem tänkte jag träna mer men min hela energi hade åkt bort och benen var helt trötta.Så fixa ihop fotbad,ansiktsmask och sånt mysigt och efter det gick jag i duschen.Har just ätit nattmat som bestod av smootihe och äppel.Imorgon åker jag förhoppningsvis till staden efter skolan med Emmagulle.
 
min andra blogg som jag kommer börja uppdatera möjligtvist på lörda så får ni fråga lösen efter,kommer bli en annorlunda blogg om känslor och sånt krims krams.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide