ONE WAY OR ANOTHER

Gottigott som jag åt när jag kom hem.Skolan gick faktiskt helt snabbt idag fast vi hade vi hade 7 timmar teori,värsta dagen på hela veckan brukar det vara.I bussen påväg hem höll jag på att dö av hunger,händer varje dag.Kom hem och fixa detdär,mitt i allt håksa jag på att jag är tyoliteallergisk mot kiwi,hupsis.Efter det laga jag läxor och åt mat och sen klockan 6 till halv 9 har jag övat på kemiprov,har lärt mig ganska mycket men får se hur provet går...Hoppas på det bästa,har just lagat en smoothie som jag trodde skulle vara vidrig då jag laga i banan,naturell yoghurt,avokado och blåbär,blev amazing.Nu ska jag läsa bloggar och sen gå och snacka med morsan och så.Gonatt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide