PARTAJJ

Gårdagen var så himla kul!Herreugd,och ja bilderna kan ni ta på lite humor och skratt.Starta iväg till Pörtom cirka 7 och då jag kom dit var där redan ganska mycket folk.Satt bara och diskutera med Jennifer tills resten kom.Då pynta vi och fixa och spela nå ölspel.Vet inte hur dålig jag är,hänger aldrig med och det blir alltid som jag som dricker...Haha.Ja men sen då Alexandra kom dit så var vi alla helt jättetysta och sjöng för henne.Åh det var så kul,hih.Var där och träffa mycket folk,dansa,dansa,dansa,tooo och knuffa upp en bil ur en dik.Haha men sen då klockan närma sig 11-12 tror jag så gick vi till Adde.Laga mat och sånt där,haha gott.Elå hu va e Jennifer?Nåja sen kom det lite mer folk och vi chilla väl mest bara och tala.Pappa kom efter mig kring halv 3,aaw.Världensbästapappa.Somna en timme senare.
Idag ska jag få kompani och gå ut i solen.



Kommentarer
Postat av: jen

DIN JEEEVEL ! e va gått

Svar: hahha ja märkt he ;)
natasha korsbäck

2013-03-24 @ 12:18:41
URL: http://jenniferlundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide