WHEN THINGS GO RIGHT

Hejsan hoppsan,snart är det måndag.Längtar så inte till denna vecka,har ingen energi vill bara ha sommaar och sol.En söndag som denna har jag först bara chillat ihjäl mig tills klockan var 3 då jag fixa läxor och sånt i den stilen.Efter det gick jag ut på en 2 kilometers promenad och då jag kom hem vankades det mat.Så gott,kött och sånt i den stilen.Alla gilla maten utanför mamma,haha.Efter det chilla jag och fortsatte redigera bilder som jag förut hade gjort och kolla serier.Sen träna jag 45 minuter men orkade knappt nåt för min kropp har blivit helt svag,åj nej.Gick sen i duschen och nu har jag kvällsmaten framför mig och ska knäppa på en film.Men först ska jag packa väskorna tills imorgon och måla naglarna,gonatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide