-

Är så himla taggad till morgondagen,springer runt och typ ropar hela tiden.Får hoppas ingen hör mig,heh.Imorgon bär det av till älskade huvustaden (tror jag,haha) på stafettkarneval.Härligt härligt.Så bloggningen över helgen kommer suga helt grovt men vi hörs på söndag och då har jag förhoppningsvis många bilder att visa.Skolan idag gick som normalt,blir chilligare i skolan så det är hur skönt som helst.Kom hem vanlig tid och skulle åka och handla med vespan och ja.Allting bara sket sig men kom sen iväg och for och handlade.Hem tillbaka och pröva några kläder mamma hade köpt då hon hade varit till stan,hih thank youu.Åt sen mat och började packa som jag har gjort hela kvällen.Ska fortsätta just eftersom jag inte är färdig,nu ska jag kila iväg.Vi hörs på söndag,puss påer.Gonatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide