1 MAJ

Har lite svårt att fatta att det är 1 maj idag och snart fucking sommarlov.Känns som mars,typ.Fattar inte riktigt vart detta år har åkt iväg?Antagligen bortåt.Taggar så för sommar,sol,skolavslutning och allt det där.
Första bilden är på mina söta vänner,förutom Amanda :(.Andra är då Jennica och jag skulle ta egopic,jodu.
Idag vakna jag tidigt efter en lung gårdag.Fundera vad jag skulle göra idag för ville inte sitta hemma.Bestämde mig sen för att åka in till stan med mina 2 favoritkorsnäsbor.Kom till stan lite före 2 och gick omkring tills vi träffa på Frida och Jennifer.Gick nog bara runt,runt och runt.Träffa på känt folk,och sen träffa vi också på Jonas och Johan.Beställd sen nå vårrullar,haha sötisamanda.Jag och Jennica fick åtminstone oss ett gott skratt.Fick även lite för många vårrullar,haha.Gick nog bara runt och åpå mer tills vi gick och kolla på bilparaden.Kolla inte egentligen på den och utan jag och mina favoriter gick runt och åpå lite.Gjorde sen även bort oss på Amarillo med Jennica,skratta lite nog.Hann också göra en så rolig sak före vi åkte hem,egentligen 2 och båda var lika skojj.Kom hem lite över 5,åt mat och fixa massor med läxor.Börja sen öv på finskaförhör och åkte ut i byn kvart före 8.Gjorde inte så mycket,skratta lite mera bara.Har haft en superrolig dag i alla fall.Wopidoo,blev så himla långt inlägg men skeppåhåjj och gonatt.
 
Jag vet bloggningen suger nuförtiden,men jag har varken tid eller ork.Har så himla många prov,inlämningsuppgifter på gång nu.Sen måste jag också hinna leva,haha.Jag uppdaterar helt enkelt då det finns något skojj att skriva,men ska nog försöka skriva en gång varje dag.Puss på er och hoppas ni mår bra.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide