FULL DAG

 
Gårdagens två instabilder. Hann inte alls blogga igår för hade full dag.Steg upp tidigt och for till stan. Klippte håret så nu är det fräscht och i ordning. Åkte sen och åt mat till ett kinaställe. Mamma skjutsade iväg mig till Jennifer efter det. hade det riktigt mysigt, åt mat, skratta, tog bilder, myst, diskutera, körd runt åpå och skratta lite till.For sen till Lina dit några pojkar också kom. Hann också tillbaka till Jennifer en stund, pojkarna åkte väl nån gång och då kom Erica,Alex och Tina dit.Satt och hade tjejkväll.Skratta så jag dog, tala och åt gottgott.Åkte hem lite före 1 och somna nästan direkt jag kom hem. Idag vakna jag lite över 11,trött kvinna. Ska fixa mig nu och gå och ner till frissan.Sen får jag se vad jag hittar på, hoppas nå skoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide