FULL RULLE

Måste bara älska bilden och texten.En full rulle dag idag som jag har spenderat sådär riktigt bra för mig och lite dåligare för mitt betyg.Skrev prov i skolan,hade presentation och annars var det en vanlig dag men otroligt många skratt.Kom hem vanlig tid,fixa mellanmål och gick ut i solen.Najsnajs,satt ute tills 5.Läte lite på förhör och allt för lite.Åt mat och fixade mig och tog vespan till Amanda.Åkte ut och körde,satt i solen,diskuterade,skrattade tills vi åkte tillbaka.Ja,hon prövade lite klänningar och sånt och sen åkte jag hem.Finfinkväll.Blir mera plugg imorgon istället,eller ja bara plugg.Då jag kom hem fixa jag nyttigt nattimat,kolla i en H&M-katalog och nu ska jag kolla tv med familjen.Gonatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide