HÖGSTADIET

Kollade igenom gamla bilder från 7:an tills idag och började skratta och gråta av hur fina tider jag har haft med alla fina vänner,skulle så gärna vilja lägga upp bilderna men alla kommer bli lite arga på mig hehe men säg till om jag får lägga upp alla bilder från 7:an tills idag.På fredag tar allt slut.3 år tillsammans med bästa årskursen eveer.Vill bara gråta då vi inte kommer att träffas igen nästa år,alla åker till olika ställen.Jag har haft mina 3 bästa år i högstadiet,träffat så många nya vänner,lärt mig saker och haft världens bästa klass.Det ända jag inte vill händer på fredag,går ut.Såklart jag vill åka och träffa nya människor,ha sommarlov och allt sånt.Att lämna allt detta så känns som ändå så hemskt.Det har hänt så mycket från början av sjuan tills nu.Har bytt kompiskretsar till nya och gamla.Känner bara på mig att tårarna kommer att komma på fredagen,usch.Jag hoppas ändå att ni som är kvar i högstadiet att ni tar vara på tiden för det ändå jag har velat är att gå ut och nu vill jag bara vara kvar.Allting är så jobbigt i högstadiet,jag vet men det är ändå värst att åka därifrån.Hoppas nästa skola och alla människor blir lika bra.Nåja,9:orna är ändå alltid bäst,wohoo, goo 97:or vi e bäst eveeer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide