LYCKAN

Lika jobbigt varje dag då det är massor med fb-statusar om hockey.Herregud,hatar hockey och jag menar måste man skriva varje gång det blir mål?Åh,får så läjdon åv allt.Ska sluta klaga nu,en lung och chill skoldag har jag haft idag.Har varit lite personer i klassen så det var chill.Då jag kom hem fixa jag lite mat och gick ut i solen en stund,gick in tillbaka och läste på förhör,gick ut igen och läste på förhör haha.Fixade sen mat till mig eftersom jag var själv hemma.Läste sen mera på förhör,kollade tv,träna och duscha.Sen efter duschen satte jag mig ner och kolla hockey,herregud vad har hänt med mig.Hatar nog fortfarande hockey,hehe.Nu ska jag kolla serier och invänta morgondagen som bjuder på solsken,jeeee.Gonatt.
alla bilder på mina vänner kommer upp imorgon :)



Kommentarer
Postat av: Andrea

Fina bilder!

Svar: Tack fina du :)
natasha korsbäck

2013-05-20 @ 14:17:34
URL: http://sporthund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide