M Å N D A G

Känner mig som världens dåligaste bloggerska då jag vet själv att bilderna från Stafettkarnevalen inte kommer upp idag heller,förlååt.Nåja ni får nöja er med att höra och lyssna på att vi helt enkelt var bäst.Bästa hejjarklacken eveer.Skolan gick för slött idag fast det var sista måndagen i högstadiet,kollade film och dansade idag.Efter skolan åkte jag och mamma in til stan.Fick med mig så mycket,om ni vill se så säg till så kommer bilder.Nöjd med alla köp i alla fall.Kom hem 8 och har gjort lite hemliga saker,haft ansikstsmask och bara sprungit omkring.Nåt rum har jag inte fått städat,hupsis.Morgondagenblir också lika full som idag,ska till frissan och färga håret,träna,städa rummet,sola och planera skolavslutningen.Jobbigt.Har sådär passlig beslutsångest över vad jag ska färga håret imorgon så kommenter snälla,rara barn.Hjälp och gonatt.
 
 



Kommentarer
Postat av: Jennifer Lundberg

bilder tuuuuusan!

Svar: tuusan också
natasha korsbäck

2013-05-27 @ 21:04:02
URL: http://jenniferlundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide