ONSDAG,SOL OCH SOMMAR

Gu vilken härlig,ser nu på bilden hur mitt vänstra ben är blekt men no gar e fö he no.Skolan gick fint fint idag,skrev ett matteprov,hade långsamma timmar och solade på rasterna,härligt.Då jag kom hem gick jag direkt ut i solen med mellanmål i handen.Gud så härligt,solen bara gassade.Satt ute i 3 timmar.Åt även middag ute i solen,sommaren är snart här!Efter allt solande gick jag in och pröva lite sommarkläder,hihi.Åkte sen ut och sprang 1,5 km.Helt härligt och varmt!Kom hem och duscha,kollar tvserier nu och ska fixa nå gott att äta.
Åker till stan imorgon och klipper mig så vi får se när vi hörs igen,ni kan ju fråga några söta frågor i blogresponse medan,puss på er så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide