TISDAG,TUESDAY,MARDI

Hej på er,bloggar lite sent idag men jag hinner inte.Skolan rullade på som vanligt,skrev ett prov och chillade annars hela dagen känns det som.Lämnade sen kvar i skolan och hade hejjarklacksövning,blev så himla trött och det kändes som om jag hade 40 graders feber men nejdå.Kom hem typ halv 6 och gick ut i solen med böckerna och började läsa på prov.Åt sen mat och gick in och chilla en stund.Vid halv 8 gick jag ut på en härlig 2 kilometers promenad.Vi har fått så himla härligt väder så man kan inte annat än le,hih.Kom hem och gjorde lite styrketräning,tog sjukt i hela kroppen då jag inte riktigt är frisk.Nu har jag ätit våfflor med mamma och ska kolla serier.Gonatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide