HELG

På dagen åkte jag till efterlängtade skolan (öh va) haha men var kul att få träffa alla igen efter att ha varit hemma.Dagen spårade väl en del men kul i alla fall.På kvällen  tog jag det lugnt och for och åt pizza med mami,papi,tony och sonja.Riktigt kiva,sen for vi allla och kollade en film.Väl hemma kollade jag ett par avsniitt av dhw före jag gick och sova.
Lördagen var jag ute och gick,kollade serier,hade spa och chilla me mami å papi före jag på kvällen for till Emilia.Kvällen var ganska chill då både josso och fanny jobbade men det gick vällllll,vi tar igen det.Gick sen till fanny och satt där och drack te före vi gick och sovaa.
Jao,idag började vi dagen med teapartey,så myysigt.Sen kom Erika dit så gick vi ut på photoshoot (ni får bilder sen) och hade riktigt sköjj.Chillade sen i nån timme före ja och Fanny gick till haaandli och shoppade lite mat på rea.SSen då vi gick tillbaka åt vi glass,tappade kokosbollar,snapchattade och åt vattenmelon.Till sist avslutade vi dagen med matkrig (!!) åååå de var så kuuul!Väl hemma hade mamma gjort stor middag så med mätt i magen ska jag ta och börja göra läxor.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide