BRA HELG FORTS.



Vi visste ju inte vad vi skulle göra på kvällen så jag dampa lite haha.Erika kom dit och vi funderade lite.Bestämde oss för att åka ut och köra så vi for till solf.Först till lågstadie,lokalen och chilla och träffa lite folk.Sen körd vi runt i solf och sen for vi på fest till Elin.Helt bra nog,träffade nya män(niskor),skrattade och hade riktigt trevligt.Var även ut och körde i mitten av kvällen och hälsade på lite annat folk.Somnade vid fanny där vid halv 4 tror jag.Söndagen var det som vanligt att vi skrattade åt gårdagen,åt mat,spelade in världens bästa videoklipp (gå in på min insta och kolla nuuuu),var till fannys moster (bäst place ever),tvättade bilar,åt mera mat,var till ABC och pantade,bakade kladdaka och spelade in lite mera videoklipp.En jävla bra söndag måste jag säga.Var hemma vid halv 9 och då blev det chill hela kvällen.BRA HELG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide