F R E D A G

Igår på dagen var jag som vanligt i skolan.Den rullade på och innehöll två håltimmar,prov och liknande.Åkte faktsikt hem efter skolan,inte ofta längre jag gör sånt.På kvällen åkte jag först till sale med Amanda och sen cyklade vi till Rebecka på fest.Helt bra kväll nog,kom hem ganska tidigt men det var riktigt skönt också.
 
Idag vaknade jag lite före 10 och åt frukost.Som bäst har jag krypit tillbaka till sängen och myser lite.Ska kolla lite pll före jag går i duschen och kvällens planer är malax.Jag börjar kvällen med yoga,badtunna och sen får vi se helt enkelt.På bilden ovanför fick ni se lite bilder av mitt rum,har målat om och inrett med lite nya saker.Det är inte färdigt ännu men jag återkommer med bättre bilder senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide