FUCK SCHOOL

Tänkte börja med ett tips haha coolt.Om ni nån gång mår skit och typ bara vill gråta eller helt enkelt bara vill skratta så ska ni ta kontakt med sötisen till vänster.Alltså serisöt hon får mig ALLTID att skratta.Vi har båda så skithumor och hon är alltid så rolig så jag skrattar ihjäl mig.Bra tips eller hur?Annars då,skolan gick helt plågsamt förbi.Var hemma vanlig tid och chilla och åt mat.Sen har jag dampat ihjäl mig på denna skitskola,alltså seriöst.Vill dom typ döda mig tills jag inte har några krafter kvar?Dampar så grovt på religion för jag fattar ingeting och min hjärna har kollapsat för 100 år sen.Jag hoppas helt enkelt på godkänt och bra med det.Helgen är äntligeen här imorgon och ja säger bara hallelujaa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide