KÖP GODIS


 
Rutten humor idag så dåliga bilder.
Jag har haft påriktigt världens dåligaste dag.Började med att jag låg i sängen för länge och somnade om...Började skolan med 2 timmar hälsolära som gick så jävla trögt.Som tur var hade jag en behövlig håltimme efter det så det var väl antagligen håltimmen som gjorde att jag överlevde skoldagen.Hade sen världens tygnsta och längsta biologitimme,höll på att dö.Avslutade skolan med att få våra underbara söta och helt fantastiska datorer,såå kär och 2 timmar religion.Hem som vanligt och kolla pll och nu har jag ätit.Ska fixa läxor nu och städa rummet.Sen ut och sälja godis,yeye.Haha men snälla ni underbara söta rara människor köp godis av mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide