SPÅRAA

 
Jag har en riktigt bra helg bakom mig som vanligt.Mina helger har blivit så braa nuförtiden hihi.På fredgen åkte jag till fanny efter skolan och sen åkte vi tjejer och hälsade på saknade Erika,ååh de var såå kul att träffa henne.Sen åkte jag och åt mat med saknade Emma.Vi snackade om allt vi har missat och det var en hel del och det var riktigt trevligt.Sa sedan hejdå till henne och åkte till fannys moster med emilia,josso och fanny.Hade riktigt trevligt där som vanligt haha.Åkte sen ut och körde till solf och sånt.Sen for jag och fanny till stan haha.Vi parkerade där bakom hesbruger och då jag ska stiga av vespan så faller jag in en så kallad dödsrop med hjälmen och allt.Kan väl säga vi fick oss ett gott skratt.Gick sen runt där före vi for till ABC.Där tärffade vi en hel del med folk,jätteskojjj hihih.Bossitt.Kom hem vid halv 1.På lördagen for jag till närpes och till moster bla.a.Vi var och handlade,köpte skolböcker,var på en slags behandling för nacken också,ajj.Sen på kvällen for jag till malax och bara för att buusa lite så får ni fortsättning imorgon hihi.Bra helg i alla fall och puss och kram.
gåå in på min instaa och kolla mitt senaste videoklipp,haha jag lovar er att ni får skratta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide