HEEJ

 
Bjuder på några madame tussauds bilder i väntan på mera!
Hejhejhej på er! Hur länge sen är det nudå? 3-4 veckor? hups. 
Italienresan var megamegaawesome, fyfan vad bra.När jag har tid, som jag inte har mycket nuförtiden, då ska ni få bilder.Precis som Londonbilderna.Men jag hinner.Om ni har tur får ni några Italien bilder imorgon då jag sticker till Malax så kanske en söt vän är snäll och ger mig lite bilder.Annars har varit på dans,njutit som fan av livet både här och i Italien,solat,fiskat med mamma och pappa,firat påsk i Närpes med Emilia och i Malax med Fanny och sen int så mycket mer.Vappen imorgon och jag ska till hoviska och dagen efter 1 maj och sen 2 maj och ja massa ledigt, massa läxor, och även massa kul.Nog är livet som en fest om man bara vill, eller hur? Hoppas ni har det bra och alltid lika kul när ni kikar in fast jag dålig på det här bloggandet men jag ska försöka skärpa mig.Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide